Výměna zboží
- Zákazník může vyměnit zboží zakoupené v obchodě Felinela.cz do 14 dnů ode dne převzetí zásilky.
- Obchod garantuje proces výměny v závislosti na dostupnosti uvedeného produktu v nabídce.
- Výrobek je možné vyměnit za stejný model v jiné barvě nebo velikosti a také za jiný aktuálně dostupný výrobek za stejnou cenu.
- Pro usnadnění procesu výměny se doporučuje použít formulář.
- Zboží zasílá zpět zákazník na vlastní náklady jakýmkoliv způsobem. Obchod zasílá zpět vyměněné zboží na náklady zákazníka.
- Zásilka musí být zabalena a zajištěna tak, aby byla chráněna před poškozením během přepravy, ve stavu umožňujícím její řádnou přepravu.
- V případě, že zboží, za které měla být výměna provedena, již není v nabídce dostupné, pracovníci Prodejny budou Zákazníka kontaktovat za účelem domluvení podrobností výměny.
- Na zboží s individuálními vlastnostmi specifikovanými zákazníkem (např.: produkty na zakázku, produkty s logem zákazníka, s vlastním potiskem, veškeré nestandardní produkty nezařazené do nabídky Obchodu) se nevztahuje právo na výměnu.
- Zboží zašlete zpět spolu s výměnným formulářem na adresu: OlzaLogistic – Marka24/Felinela, Lípová 1986, 73701 Český Těšín
Odstoupení od smlouvy
Jste-li spotřebitel – máte zpravidla právo odstoupit od smlouvy na dálku do 14 dnů.
Odstoupit od smlouvy můžete podáním prohlášení o odstoupení od smlouvy, například e-mailem zaslaným na adresu: [email protected]
Vrácené zboží nám neprodleně vraťte na adresu: OlzaLogistic – Marka24/Felinela, Lípová 1986, 73701 Český Těšín, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy jste odstoupili od smlouvy.
Odstoupit od smlouvy můžete do 14 dnů.
14denní lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet:
- pro smlouvu, ve které věc vydáváme, povinnost převést její vlastnictví – převzetím věci vámi nebo vámi určená třetí osoba, jiná než dopravce,
- pro digitální obsah – ode dne uzavření smlouvy.
Pro dodržení lhůty stačí zaslat vyjádření před jejím uplynutím. Při psaní prohlášení můžete použít náš vzorec.
Vámi provedené platby, včetně nákladů na dodání zboží za podmínek stanovených v předpisech, Vám budou vráceny neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy.
Můžeme zadržet vrácení platby, kterou jsme od vás obdrželi, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud neprokážete jeho zaslání zpět, podle toho, co nastane dříve.
Pamatujte, že právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nemá mimo jiné spotřebitel ve vztahu ke smlouvě:
- ve kterém je předmětem služby nepřefabrikovaná věc vyrobená podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb,
- ve kterém je předmětem služby věc, která se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost,
- ve kterém je předmětem služby věc dodávaná v uzavřeném obalu, kterou po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po doručení otevřen,
- ve kterém jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software dodávaný v uzavřeném obalu, pokud byl balíček po doručení otevřen
- na dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, bylo-li plnění zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co byl podnikatel informován o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.
Podrobné informace o odstoupení od smlouvy naleznete v našem Prodejním řádu.
Stížnosti
Pokud se u nás zakoupené zboží ukáže jako vadné, máte právo na reklamaci na základě záruky. Stížnost zasílejte nejlépe na e-mail: [email protected] nebo poštou na adresu: OlzaLogistic – MARKA24, Karvinská 1897, 73701 Český Těšín. Pro usnadnění procesu reklamace se doporučuje použít formulář.
Reklamované zboží zašlete na adresu: OlzaLogistic – Marka24/Felinela, Lípová 1986, 73701 Český Těšín
Z důvodu závady můžete požadovat:
- výměna věcí za jednu bez vad,
- odstranění závady,
nebo učinit prohlášení o:
- snížení ceny,
- odstoupení od smlouvy – v případě věcné vady.
Odpovídáme Vám za vady zjištěné do dvou let ode dne dodání věci.
Reklamaci můžete uplatnit zpravidla do jednoho roku od zjištění závady, avšak doba pro uplatnění reklamace nemůže skončit dříve, než uplyne záruční lhůta prodejce.
Posouzení vaší stížnosti (odpověď na ni) proběhne do 14 dnů ode dne, kdy vaši stížnost obdržíme.
Více informací o reklamaci naleznete v našem Prodejním řádu.